Jelenleg itt vagy: Navigációs hivatkozások kihagyásaKezdőoldal > Vásárlási tudnivalók
Kosár: 0 tétel, bruttó: 0 Ft

Itt abban szeretnénk segítségedre lenni, hogy minél könnyebben tudd használni honlapunkat. A webáruházban történő vásárlás előtt pedig feltétlenül olvasd el a kicsit lejjebb található Általános Szerződési Feltételeket!

Regisztráció
Tölts ki minden regisztrációs mezőt, majd válassz felhasználónevet és jelszót! Ha szükséges, a későbbiekben a Profilom pontban tudod majd adataidat módosítani. Ha 2012. november 5. előtt már regisztráltál a www.happybox.hu előző verzióján, akkor azt fogod tapasztalni, hogy a korábbi felhasználónevedet és jelszavadat az új verzió nem ismeri fel. Kérjük, ebben az esetben regisztrálj újra és minden ismét működni fog. Ha szeretnéd, akkor ismét megadhatod ugyanazt a felhasználónevet és jelszót, de kitalálhatsz újat is. A regisztráció során kötelező lesz bejelölnöd, hogy elolvastad az Általános Szerződési Feltételeket. Amennyiben nem tartod elfogadhatónak az ebben leírtakat, úgy sajnos nem tudsz a webáruházban vásárolni. Nem tudunk elfogadni abból adódó reklamációt, hogy figyelmen kívül hagytad az Általános Szerződési Feltételekben leírtakat! 

Keresés
A termékek között többfajta módon is kereshetsz. A szabadszavas kereső úgy működik, mint bármely internetes kereső. Ezen kívül válogathatsz egy-egy főcsoporton belül az alkategóriákra szűrve is. A főoldalon található dobozokra kattintva az ott szereplő termékvonalakat tekintheted meg. Keresésed automatikusan mindig a legújabb termékeket helyezi legfelülre, de rendezheted a termékeket abc vagy ár szerint növekvő ill. csökkenő sorrendbe is.
 
Kosár
A kiválasztott tételeket a megvásárláshoz a kosárba kell tenned. Ez még nem kötelez vásárlásra, amennyiben meggondoltad magad, a terméket a "Tétel eltávolítása" gombra kattintva kiveheted a kosárból. Böngészni és termékeket kosárba tenni regisztráció nélkül is van lehetőséged, azonban a megrendeléshez már nélkülözhetetlen, hogy regisztrálj és belépj az oldalra. Amennyiben módosítani szeretnéd a kosárba tett mennyiséget, akkor egyszerűen írd át a darabszámot és nyomd meg újra a kosár gombot.
 
Vásárlás
Miután a kosárba tetted a megvásárolni kívánt termékeket, kattints a "Tovább" gombra. Kérjük, ellenőrizd a szállítási és számlázási címet! Oldalunkon jelenleg nincs lehetőség kártyás fizetésre, így megrendelésedet minden esetben utánvéttel tudod átvenni. Megvásárolt termékeidet futárszolgálat szállítja ki a szállítási címként megadott elérhetőségedre. A futárszolgálat csak készpénzes fizetést tud elfogadni, így webáruházas vásárlásodkor nincs lehetőséged a vásárlási utalványodat beváltani. A törzsvásárlói kedvezményedet a megrendelés végén tudod érvényesíteni, miután mindent betettél a kosaradba, írd be új (plasztik) kártya esetén a Happycard-od sorszámát, régi kártya esetén, Happycard-od hátán található szöveg első sorának utolsó (7 betűs) szavát a Kupon sorszáma vagy happycard jelszó mezőbe. Ha megjegyzést írsz rendelésedhez az átvétel módjáról, feltételeiről, azt minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, azt azonban nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő kiszállításkor figyelembe is veszi kérésedet. Sikeres megrendelésedről e-mail címedre visszaigazolást küldünk. Alkalmanként előfordulhat, hogy a webáruházban megjelenő termék elfogy, mielőtt a beérkezett rendelést teljesíteni tudnánk. Ilyenkor sajnos a megrendelt terméket nem tudjuk részedre leszállítani. A megrendeléseket az ország több pontján lévő üzleteinkből teljesítjük. Ha a rendeléseden több cikk is szerepel, akkor lehetséges hogy azok nem egyszerre érkeznek meg hozzád. A szállítási költséget ebben az esetben is csak egyszer kell kifizetned. 
 
Hírlevél
Akcióinkról, újdonságainkról hírlevelünkben küldünk tájékoztatást. Hírlevelél le- és feliratkozást a regisztrációtól függetlenül is tudsz a honlapon keresztül végezni: a honlap jobb alsó sarkában lévő rózsaszín borítékra kattintva válaszd ki, mit szeretnél, és a rendszerünk automatikusan rögzíti kérésedet! Hírlevélre a regisztráció során is feliratkozhatsz, amennyiben a regisztrációs adatlapon bejelölöd a "Happybox hírlevél" kockát. Ha utólag szeretnél a hírlevélre feliratkozni, vagy le szeretnéd mondani, akkor a belépést követően a "Beállításaim" között is meg tudod ezt tenni, melyet belépés után, a képernyő jobb felső sarkában megjelenő nevedre kattintva érhetsz el.
 
Ügyfélszolgálat
Megrendeléssel kapcsolatos kérdéseidet küldd ide: agriaparkeger@happybox.hu, minden más, a honlapot érintő kérdést, észrevételt ide küldj: info@happybox.hu. A boltjaink elérhetőségét az "Üzleteink" menüpont alatt találod.
 
 
Általános Szerződési Feltételek
 
1. Általános információk
 
1.1. Megrendelésed elküldésével Te (a továbbiakban: Vevő) a Happy Box Hungary Kft. (a továbbiakban HBH) vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.
 
1.2. A HBH webáruházában (a továbbiakban: Webáruház) való vásárlásod esetén a termékek eladója minden termék esetében a HBH.
 
1.3. A HBH adatai:
§ Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Kántor u. 5.
§ Adóigazgatási szám: 23804568-2-13
§ Cégjegyzékszám: 13-09-153831 (Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága)
§ Csomagküldő kereskedelmi tevékenység TEÁOR száma: 4791
§ Adatkezelési azonosító: 02013-0001
§ Telefonszám: 06 20 485 3133
 
1.4 A Webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.
 
1.5 Bár a HBH gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a HBH nem tud felelősséget vállalni. A HBH fenntartja magának a jogot minőségi vagy egyéb problémákból adódóan egyes termékek forgalmazásának beszüntetésére.
 
2. Regisztráció
 
2.1 A Webáruházban történő rendelés leadásához, az első vásárlás megkezdése előtt, a Regisztráció pontban található regisztrációs adatlapot értelemszerűen és pontosan ki kell tölteni. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására.
 
2.2 A Webáruház korábbi verziójában már regisztrált felhasználók nem tudnak ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval belépni, mint amit ott megadtak. Ezeknek a felhasználóknak újra regisztrálniuk kell, de a regisztráció során ismét megadhatják a korábbi felhasználónevüket és jelszavukat.
 
2.3 A regisztráció során a felhasználónak kötelező bejelölnie azt a négyzetet, hogy elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket. Amennyiben a felhasználó nem tartja elfogadhatónak az ebben leírtakat, akkor a webáruházban nem vásárolhat. A HBH nem fogad el olyan reklamációt, amely abból adódik, hogy a felhasználó figyelmen kívül hagyta az Általános Szerződési Feltételekben leírtakat.
 
3. Vásárlás
 
3.1 A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a HBH nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a HBH szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.
 
3.2 A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, vevőszolgáltunkon kaphat részletes felvilágosítást. Vevőszolgálatunk elérhetősége: agriaparkeger@happybox.hu.
 
3.3 A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab termékre vonatkozik.
 
3.4 A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a Kosár gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja automatikusan hozzáadódik.  
 
3.5 A Kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés elküldése a Megrendelés gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
 
3.6 A megrendelés befogadásáról a Vevő részére a HBH visszaigazoló e-mailt küld. Készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést a HBH nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a HBH a Vevőt értesíti.
 
3.7 A HBH minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket és – amennyiben van – a garancia időtartamát), a HBH és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.
4. Fizetés
4.1 A HBH Webáruházában a vásárlás utánvétes fizetéssel lehetséges. A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így webáruházas vásárláskor nincs lehetőség a vásárlási utalványok beváltására.
5. Kiszállítás
5.1 A Webáruházban megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott, magyarországi szállítási címre. A kiszállítás díja (futárköltség) a Vevőt terheli.
 
5.2 5000,- Ft-os megrendelés alatt a futárköltség Magyarország egész területére egységesen 990,- Ft rendelésenként. Ez az összeg tartalmazza a megrendelt termékek csomagolási és kiszállítási díját, valamint az ÁFÁ-t. 5000,- Ft feletti megrendelés esetén nincs futárköltség a megrendelésre Magyarország egész területén. A HBH külföldre történő szállítást jelenleg nem vállal.
 
5.3 A megrendelt termékek kiszállításának ideje a megrendelés leadását követő naptól kezdődően minimum 2, maximum 8 nap. Amennyiben a rendelésen több tétel is szerepel, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás több részletben történik. A fuvarköltséget a HBH ebben az esetben is csak egyszer számlázza ki.
6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
6.1 A termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon 8-20 óra között. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.
 
6.2 Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, és a Vevő hibájából hiúsul meg, az újraküldés költségei a Vevőt terhelik.
 
6.3 A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, azonnal köteles felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, a hiba elhárítása érdekében.
 
6.4 Hiánytalan teljesítés esetén a Vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!
 
6.5 A Vevő a csomagot termékszámla hiányában nem veheti át, amennyiben hiányzik a csomagból, haladéktalanul fel kell vennie a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
 
6.6 Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a Vevőnek az átvételt követően 24 órán belül jeleznie kell a HBH ügyfélszolgálatán. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a HBH 8 napon belül díjmentesen kicseréli vagy árából árengedményt ad.
 
7. Garancia, jótállás
7.1 A HBH a Webáruházban értékesített termékekre terméktípustól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A garancia a számla eredeti, vagy másolati példányával és garancialevél eredeti példányával érvényesíthető.
8. A vásárlástól való elállás joga
8.1 A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja. Ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.) Ezt a szándékát írásban (e-mailben) kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé és a kiszállított terméket a HBH címére vissza kell juttatnia. Ebben az esetben a HBH a termékért kifizetett vételárat visszatéríti az elállást, illetve legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a megrendelt termék visszajuttatásának költségeit is a Vevő viseli.
 
8.2 A HBH kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor a HBH nem vállalja a termék visszavásárlását.
9. A Webáruház biztonságos használata
9.1 A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon jelszava megfelelő titokban tartásáról.
 
9.2 A HBH nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért:
§ működési hiba az internetes hálózatban, amely a Webáruház akadálytalan működését és a Webáruházban való vásárlást akadályozza,
§ bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,
§ bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - de főleg bármilyen adat elveszése,
§ bármely szoftver nem megfelelő működése,
§ bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.
 
9.3 A HBH nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
 
9.4 A HBH nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
 
9.5 A Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért, és a Webáruházban való vásárlásáért.
 
9.6 A HBH szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a Webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl a HBH-nak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
 
9.7 A HBH szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik a Webáruházban.
 
9.8 A HBH nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a HBH érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
 
9.9 A HBH semmilyen formában nem vállal felelősséget a regisztráció során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.
 
10. Személyes adatok védelme
10.1 A HBH a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használja fel.
 
10.2 A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.
 
10.3 A Vevő adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
 
10.4 Regisztrációjával Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, a HBH (2310 Szigetszentmiklós, Kántor u. 5.) kezelje, és adatait a Webáruházban leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel; vagy amennyiben azt a regisztráló igényli, arra fordítsa, hogy a regisztrálót hírlevél formájában tájékoztassa termékeiről, akcióiról.
 
10.5 Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását a HBH végzi. Amennyiben adataid jövőbeni felhasználásához nem járulsz hozzá, kérjük, erről értesíts minket: Happy Box Hungary Kft., 2310 Szigetszentmiklós, Kántor u. 5. vagy info@happybox.hu.
 
11. Törvényi szabályozás és panaszkezelés
 
11.1 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el.  
 
11.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a agriaparkeger@happybox.hu címen, címen, illetve telefonon a 06 20 485 3133-as telefonszámon történik.
 
11.3 Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy a HBH panaszát nem megfelelően kezelte, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.